--> Panduan suami isteri kurang mahir dalam bab seni senggama atau bercinta | sesuatunews

Special Info jitu

16/08/13

Panduan suami isteri kurang mahir dalam bab seni senggama atau bercinta

| 16/08/13
Panduan kepada lelaki yang bakal menjadi suami dan juga kepada para suami yang kurang mahir dalam bab seni senggama ini bagi mendapatkan kepuasan bersama isteri semasa persetubuhan . Oleh kerana banyak permasalahan yang timbul di dalam rumah tangga khususnya dalam bidang seni senggama ini, admin cuba membantu anda untuk menangani masalah ini. Artikel ini adalah tidak sesuai dibaca oleh mereka yang di bawah umur. Kami tidak bertanggung jawab sekiranya anda yang dibawah umur jika membaca artikel ini.

Kami faham, ramai di kalangan suami isteri pada zaman moden ini lebih terbuka pada aktiviti ‘pemanasan’ atau foreplay ketika ingin melakukan hubungan seks di mana suami isteri akan meransang kemaluan pasangan masing-masing sebelum melakukan persetubuhan. Namun, jika anda tidak meransang kemaluan isteri anda dengan betul, anda mungkin tidak dapat membuatkan isteri anda agresif ketika bersetubuh nanti.
Bagi suami yang ingin tahu cara menghisap kemaluan isteri, anda boleh ikut panduan di bawah ini :-

1. Pertama sekali anda harus megenal pasti anatomi kemaluan isteri anda di mana anda perlu tahu kedudukan klitoris atau kelentit bagi isteri anda.

2. Kemudian jika anda berhajat untuk melakukan persetubuhan dengan isteri, cuba tenangkan isteri anda dengan ciuman dan ayat-ayat cinta yang menghairahkan dan jangan biar dia tahu bahawa anda ingin menghisap kemaluannya kerana wanita biasanya rasa tidak selesa atau gementar apabila mengetahui kemaluannya akan dihisap. Apabila isteri anda leka dan khayal dengan godaan anda, barulah anda terus hisap kemaluannya.

3. Cara menghisap kemaluan isteri anda adalah dengan memulakan pada bahagian biji kelentit di mana anda buat bulatan pada biji kelentitnya dengan hujung lidah anda.

4. Kemudian cium , jilat dan hisap vagina dan biji kelentit isteri anda secara berirama. Cara menghisap kemaluan isteri sebegini akan membuatkan isteri anda sangat teransang dan rasa sangat puas.

5. Pelbagaikan irama ketika anda menghisap kemaluan isteri anda dan keluarkan sedikit bunyi ‘hmmmm’ dan sebagainya yang menunjukkan anda sangat suka melakukannya. (Pastikan anak-anak tidak tidur bersama di bilik anda )

6. Teruskan menghisap kemaluan isteri anda sehingga vagina isteri anda teransang dengan sepenuhnya .
Jika anda perhatikan cara menghisap kemaluan isteri di atas, ia sebenarnya adalah sangat mudah dilakukan dan dalam masa yang sama boleh memberi nikmat yang begitu sensasi dan hebat kepada anda dan juga isteri. Tapi mesti ingat, jangan hisap vagina isteri terlalu kuat kerana bahagian ini amat sensitif dan mudah cedera. Hanya berikan jilatan dan hisapan yang lembut sudah memadai.

Related Posts

Tidak ada komentar:

Posting Komentar